GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zaterdag 12 mei 2012

Wanneer ik er niet meer zal zijn

Wanneer ik er niet meer zal zijn
zal je mij dan later nog herinneren
als de man die vocht voor z’n idealen
in gedichten en sommige verhalen

probeerde de zon te brengen, iedere dag
of het gelukt is, weet ik omzeggens niet
iedere dag beginnen met een glimlach
bespaart een mens heel veel verdriet

ik verberg m’n eigen menselijk falen
achter een façade van sarcastisch zijn
als je tussen de regels leest in m’n verhalen
voel je soms de nooit wijkende pijn

’t is gemakkelijk de clown alle dagen uithangen
wetende dat ik niet meer lang leef
de rust, waar ik zo vurig naar begin te verlangen
omdat er niets is waar ik nog om geef…

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage