GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

dinsdag 8 juni 2010

Als liefde zoveel pijn gaat doen ( liedjestekst )

Als liefde zoveel pijn gaat doen
dat men tranen in de ogen heeft
telkens bij ied’re afscheidszoen
je ranke lijfje krampachtig beeft

zeg me dan toch ik laat je nooit gaan
zeg me dan toch ik wil naast je staan

als liefde stekeblind en doof maakt
dan draag ik met genoegen m’n lot
ik ben al zo lang op de dool geraakt
verlangen drijft me tot het ‘stapelzot’

zeg me dan toch ik laat je nooit gaan
zeg me dan toch ik wil naast je staan

als liefde mij sprakeloos achterlaat
ik m’n woorden niet meer terugvind
je beeltenis verdwijnt uit m’n straat
even vluchtig als de koele lentewind

zeg me dan toch ik laat je nooit gaan
zeg me dan toch ik wil naast je staan

als liefde zoveel pijn gaat doen
dat men tranen in de ogen heeft
telkens bij ied’re afscheidszoen
je ranke lijfje krampachtig beeft


zeg me dan toch ik laat je nooit gaan
zeg me dan toch ik wil voor altijd naast je staan…

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage