GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zaterdag 17 april 2010

Graag had ik je wat meer verteld

Graag had ik je meer over mij verteld
maar m’n geheimen blijven bij mij
‘k weet wel dat het je een beetje kwelt
vroeg of laat laat ik ze misschien vrij

‘k draag ze met me mee als een last
ze maken deel uit van m’n bestaan
ooit geef ik ze prijs, als het eens past
maar dan is onze liefde reeds gedaan

m’n lach is opgetrokken uit tranen
veel helpt het mij nu ook weer niet
‘k zwem steeds in doelloze banen
bijna verzuipende in m’n verdriet

graag had ik je wat over mij verteld
over pleisters op een houten been
maar je keek al ontzettend versteld
toen ik zei: ‘k voel me zo verdomd alleen…

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage