GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

woensdag 14 april 2010

Alles wordt zwart

'k Heb maar vijf minuten te gaan
dan zal ik voor m'n Schepper staan
'k voel me niet goed in m'n vel
't gaat me hier een beetje te snel

wat heb ik in al die jaren geleerd
wat heb ik op deze bol gepresteerd
kon ik nu maar alles eens overdoen
hé, de bomen en de planten zijn groen

dat dichten houdt ook niet veel in
wat had het allemaal toch voor zin
als schrijver stel ik ook al niets voor
te weinig publiek, te weinig gehoor

'k heb nog twee minuten te gaan
dan is het onherroepelijk gedaan
verdomme, 't leven is een grote klucht
hé, witte wolkjes drijvend in de lucht

'k heb nog één minuutje te gaan
'k wil dat vadertje tijd blijft stilstaan
er valt hier nog zoveel te beleven
hé, 'k begin lichtjes weg te zweven

'k heb nog één seconde te gaan
de kortste van m'n aards bestaan
'k hoor de laatste slagen van m'n gebroken hart
alles wordt nu donker en zwart, zwart, zwart....

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage