GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

vrijdag 16 april 2010

Alles is zwart...

'k Loop hier rond te zoeken
naar een andere verloren geval
hier zijn geen kanten of hoeken
alles is zwart, zwart als m'n gal

is dit het zogenaamde hemelparadijs
waar de katholieke kerk zo van sprak
betaal ik nu voor m'n zonden de prijs
omdat ik de draak met de clerus stak

'k wil rusten, maar er is geen bank
met iemand praten, vind geen gehoor
'k heb dorst, maar er is geen drank
waar is nu dat verdomde engelenkoor

een schimmige figuur wenkt naar mij
wijst met z'n knokige vinger naar beneden
eindelijk, de redding van m'n ziel is nabij
'k zie plots m'n kinderen, da's lang geleden

'k roep hun namen, horen ze me dan niet
'k wil zeggen dat ik hen zo ontzettend mis
ze zitten aan de koffietafel met hun verdriet
weten niet welke hel het voor mij hier is...

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage