GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

vrijdag 4 september 2009

Pijn



Je hebt me pijn gedaan,
Heel subtiel en onverwacht.
Die pijn zit diep verborgen in mijn hart.
Niemand mag weten hoe zeer het doet
Niemand mag weten ,
Hoe hard mijn hart bloed

Je hebt me pijn gedaan,
Door niet te zijn wie ik dacht dat je was.
Een vriend, een steun of toeverlaat
Je weet hoe ik me voelde,
Ik heb het je verteld.
Het weerhield je niet een mes te stekken
Ik lig neer totaal geveld.

Je hebt me pijn gedaan ,
In mijn dromen was je veel meer dan een vriend
Je stelde de liefde voor,
Iets dat ik niet snel vind
In liefde geloof ik niet meer,
Enkel een gevoel
Misschien aantrekkingskracht dat ik voel?

Je hebt me pijn gedaan,
En ik zoek de scherven bij elkaar.
Ik dacht het te hebben gezien in je ogen
Of gehoord te hebben in je stem
Is het allemaal gelogen,
Is het mijn geest die het verzint?

Je hebt me pijn gedaan,
En ik wil wanhopig de klok terugdraaien.
Terug naar de tijd van voor ik je heb ontmoet
Het zou mijn leven zoveel simpeler maken
Als ik terug in die tijd zou geraken.

© Isabelle Willem

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage