GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zaterdag 3 maart 2012

Ik neem de nacht…

Ik neem de nacht
omarm haar met kracht
de maan die naar me lacht
en zegt “slaap zacht…”

ik neem de nacht
m’n dromen zijn van mij
kom, leg je aan m’n zij

ze staat voor m’n bed
wulps, lippen rood aangezet
haar borsten priemen m’n ogen uit
haar dijen die ze voor mij ontsluit

ik neem de nacht
m’n dromen zijn van mij
kom, leg je aan m’n zij

ze streelt me, brengt me buiten zinnen
ben machteloos, niets tegen te beginnen
verstrengeld in elkaars donk’re kanten
m’n god, ze weet verdomme van wanten

ik neem de nacht
m’n dromen zijn ook van haar
we horen, telkens weer, bij elkaar…

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage