GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zaterdag 25 juni 2011

Oh wat een dag !

Wat een dag
je zult het maar beleven
’t was de dag van m’n leven…

ik zag haar in ’t café
vroeg: “ ga je mee?”
ze had prachtige borsten, ongezien en ongekend
verdomme, bij nader toezien bleek het een vent

wat een dag
je zult het maar beleven
’t was de dag van m’n leven…

‘k was op slag nuchter
ben weggeslopen heel schuchter
naar de volgende kroeg
van janetten heb ik meer dan genoeg

wat een dag
je zult het maar beleven
’t was de dag van m’n leven…

’s morgensvroeg
kom ik uit de kroeg
opgepakt door een stel agenten
’t kost me weeral veel centen

wat een dag
je zult het maar beleven
’t was de dag van m’n leven…

de rechter sprong uit z’n vel
veroordeelde me tot twee dagen cel
omdat ik haar zei:” je bent een schat…
‘k krijg van jou een stijve lat…”

wat een dag
je zult het maar beleven
’t was de dag van m’n leven…

‘k hield beter m’n grote bek dicht
in zo’n piepkleine cel is er weinig licht
en terwijl ik dit alles schrijf
kak ik de darmen uit m’n lijf…


wat een dag
je zult het maar beleven
’t was de dag van m’n leven…


©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage