GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

vrijdag 24 september 2010

Eventjes het puntje op de i zetten...

Aan G.wil ik maar één ding zeggen. De foto's die Gazet van Antwerpen gebruikt in haar verslaggeving komen NIET van mij.Iedereen kon die foto's afhalen op m'n website. Er zijn ook cd-roms gemaakt met alle foto's op. Ik ben helemaal niet gediend met beschuldigingen die kant noch wal raken. U zou er beter aan doen u eerst goed te informeren.Als ik foto's zou opsturen zouden ze in ieder geval van betere kwaliteit zijn.Wat betreft of ik dan geen beetje respect moet opbrengen voor het leed dat pater Erik en z'n familie moet doorstaan, is m'n antwoord klaar en duidelijk. Heb ik geen blijk van respect gegeven door hem tegen beter weten in te verdedigen? Waar is dan het respect voor het leed aangedaan aan onschuldige kinderen. Kotsmisselijk word ik hiervan.U heeft het recht niet om in zijn naam te spreken, ook al is het goed bedoeld.Ik wens geen sms'jes te krijgen die mij de les willen spellen. Ik heb geen lessen te krijgen van u of van wie dan ook. Met deze houdt de discussie op.En tussen haakjes, ik schrijf wat ik wil, zolang ik de waarheid geen geweld aan doe hé? U doet er goed aan uw WAARHEID eens onder een vergrootglas te bekijken. Feiten zijn nu eenmaal feiten.Ik heb geleerd om m'n verantwoordelijkheid te nemen. Als ik iets verkeerd doe, schuif ik dat niet door naar anderen.Moge God pater Erik helpen, maar ik heb er zo m'n bedenkingen bij...

GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage