GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zondag 19 september 2010

( N ) ooit zal ik…

Ooit zal ik terug thuis komen
waar vrienden staan te wachten
langs de stroom van m’n leven
ik vroeg me al zo lang af
waar zijn ze toch gebleven

ooit zal ik terug thuis komen
naar een veilge haven
waar vrienden mij omarmen
mij zullen kleden en laven
vriendschap mij zal verwarmen

ooit zal ik terug thuis komen
dan zal m’n leven hier voorbij zijn
ik ben al zo lang zoekende een teken
dat er meer is tussen hemel en aarde
want de mens is een “monster zonder waarde”

misschien kom ik wel nooit thuis
is er totaal geen paradijs achter de horizon
allemaal leugens om mij zoet te houden
in de bange hoop op een beter leven
zal ik waarschijnlijk nooit op wolkjes zweven…

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage