GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

woensdag 16 juni 2010

Wat een kanjer van een griet

M’n liefste, m’n darling, m’n schat
‘k wou dat ik ook zo’n helblauwe ogen had
maar die zijn alleen gemaakt voor jou
als er iets blauw is bij mij, is het van de kou

je witte tanden mogen er ook zijn
ze passen als gegoten in je grote bek
je wilde haren zijn zacht als satijn
je gromt als ik weer aan je oren trek

je lusten zijn onstuitbaar, nooit heb je genoeg
je bewegingen met je heupen ongeëvenaard
hoe wulps loop je hier van ’s morgensvroeg
terwijl je tong langs je grote lippen likkebaart

een oude vriend heeft een Husky gekocht
een echte lieve schat met hemelsblauwe ogen
ik was onmiddellijk aan ‘t beestje verknocht
ze schijnt me, raar maar waar, ook te mogen…

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage