GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

woensdag 30 september 2009

In een ver verleden

In een ver verleden,
moet ik iets slechts gedaan hebben
iets dat ik moet hebben vergeten,
of gewoon heb verbannen

in een ver verleden,
in mijn vroege kinderjaren,
of in mijn jeugd
heb ik iets gedaan dat niet deugt

in een ver verleden
heb ik een misstap begaan,
zo erg dat ik nu moet boeten,
zo erg dat de grond wegzakt onder mijn voeten.

in een ver verleden,
werd mijn toekomst vastgelegd
had ik toen al geweten,
had ik het nooit gezegd.

door mijn ver verleden,
staat mijn toekomst op het spel
hoe het nu verder moet,
dat kan ik niet zeggen
ik moet mezelf eerst vergeven
voor ik het kan vergeten


door een ver verleden
is de eenzaamheid een vast gegeven
de stilte in mijn hart
heeft het doen breken

©Isabelle Willem

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage