GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

vrijdag 25 september 2009

Ben je ooit al verliefd geweest

Ben je ooit al verliefd geweest?
Echt verliefd?
Het bonzende hart, zwetende handen, knikkende knieën,
Zenuwachtige vlinders het de buik verliefd gevoel?
Ik wel
Je hoopt op de dag dat je hem ziet,
Maar als je hem ziet loop je liever een toertje om.
Je wil dat hij in je ogen kijkt,
Maar als hij kijkt zorg je ervoor dat je zijn ogen net mist
Je wil dat hij je liefde beantwoord
Maar je bent doodsbang voor gekwetst te worden
Het is veiliger je verlangens in dromen te stoppen
Hier kan niemand je raken, hier kan je fantaseren
Is het beter te leven in een fantasie, een surrealiteit
Niet te weten hoe hij zich voelt
Ik leef in het onwetende ,
Het hunkeren naar het onbereikbare
Ik wil het weten
Ik wil weten waar ik sta,
Want ik zou alles opgeven
In één hartslag
Voor de liefde van die man

©Isabelle Willem

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage