GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

vrijdag 25 september 2009

Verder alleen

Ik ken je naam en wilde met je verder gaan ,
Samen een leven beginnen, vol vertrouwen.
Na al het harde werken genieten van de dingen
Samen oud worden, zij aan zij
Het is voor ons niet weggelegd , het is voorbij.
Maar weet ik zal bij je zijn
Al is het maar voor even
Genoten van het leven
Dat ons voor korte tijd werd gegeven.
Ik zeg je naam ,elke dag
Met een lach en een traan,
Omdat je veel te vroeg bent weggegaan.
Ik hou me vast aan de herinneringen
en ga verder alleen.
Maar als ik je nodig heb,
Moet ik niet verder kijken dan mijn hart
Het is daar waar ik mijn liefde geef
Het is daar waar je nog leeft.

©Isabelle Willem

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage