GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

dinsdag 31 maart 2009

Aandacht Gevraagd....

Beste Mensen,

Mag ik even uw aandacht vragen ?
De mensen die hun boek reeds betaald hebben, krijgen voorrang in de afhandeling van de bestellingen. Zij krijgen hun boek " Een Lange Weg te Gaan " bezorgd in Signum.
Voor de andere mensen die nog niets gestort hebben, kan ik pas bestellen na storting op rek. 750- 9417662- 90. In bijbestelling zal het boek duurder uitkomen.
Op vrijdag 03/04/09 om 24:00 sluit ik definitief de rekening af, men heeft tijd genoeg gehad om te bestellen en te storten. Bij gebrek aan tijd ( gezien ik zelf een boek aan het schrijven ben )kan ik mij niet langer vrijmaken om deze administratie en de contacten met de uitgever te waarborgen. Ik dank u voor uw begrip....
Bedankt voor het bestellen van Erik z'n boek. Moge Jezus u liefhebben...

Met dichterlijke groeten
GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage