GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zondag 29 maart 2009

A Natural Born Asshole


Ik doe wat ik wil
zonder om te kijken
als 't moet
ga ik over lijken

doe me een kwartje lol
i'm a natural born asshole

'k heb altijd gelijk
'k duld geen tegenspraak
'k maal er niet om
jouw mening is maar bijzaak

doe me een kwartje lol
i'm a natural born asshole

vrienden wil ik niet
daar kan ik niets mee doen
liefde zegt me niets
kost me alleen maar poen

doe me een kwartje lol
i'm a natural born asshole

sterven zal ik wel alleen
't cliché van familie om me heen
doodgaan is een fractie van seconden
i'm a natural born asshole
zeg ik zonder spijt en onomwonden......

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage