GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zaterdag 14 februari 2009

Bedankt Lieve Barbara

Voor Gono

Pijn waar breng je me naar toe.
Is het naar het heden of duik je terug naar toen.
Toen waar pijn en verdriet samen gingen
Zonder dat iemand wist van het bestaan.

Pijn waar breng je me naar toe.
Naar de kwaadheid of het naar het stilzwijgen.
Naar het in elkaar gedoken niet weten hoe nu verder.

En toch in de pijn scheen er een licht.
Een licht dat wist ik wil dit zeker anders doen.
Zo zal ik proberen een lichtje te zijn voor anderen.

En door de pijn heen zie ik hoe ik voor de mensen een
lichtje kan zijn en dat hun gelukkig maakt.
Dit verzacht de pijn die in mij leeft en geeft me weer
moed om door te gaan.


Steek het lichtje maar vaak aan dan maak je veel mensen gelukkig!
Ik zal voor jou een lichtje aansteken.



©Barbara Dolman

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage