GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

dinsdag 30 september 2008

Echt gebeurd.......


Een man staat golf te spelen, tot plots z'n golfballetje in het bos terecht komt. Na enig zoeken vindt hij z'n balletje terug. Iets verderop staat een oud vrouwtje in een dampende pot te roeren. De golfspeler is curieus wat dat oud vrouwtje aan het kokkerellen is en stapt er op af.
“ Sorry, maar wie bent u en wat bent u aan het doen ?” vraagt de golfspeler.
“ Ik ben een heks en ik maak een toverdrankje die van iedere golfspeler de beste ter wereld maakt.....” zegt de heks.
“ Zozo, en mag ik daar een kopje van drinken ? “ vraagt de man.
“ Jazeker, maar ik moet erbij zeggen dat uw seksleven op een laag pitje zal komen te staan en uw huwelijk na verloop van tijd er belabberd zal uitzien.
“ Geeft niet, als ik maar de beste golfspeler ter wereld word” zegt de man.
De man drinkt gulzig een kopje van het brouwsel.
's Anderendaags daagt hij al de beste spelers ter wereld uit. En zie, hij wint het ene tornooi na het andere.
Z'n huis puilt uit van de bekers. Hij gaat terug naar het bos om de heks te bedanken.
“ En”, zegt de heks,” hoe is uw seksleven ?”
“ Ach, ik mag niet klagen......” zegt de man.
“ Hoedat, ge moogt niet klagen ? Hoeveel keren heb je seks gehad ?” vraagt de heks.
“ Zo'n 3 à 4 keren op heel het jaar......” antwoord de man.
“ En gij vindt dat geen reden om te klagen ?” vraagt de heks.
“ Welnee, voor een pastoor met een kleine parochie.....”

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage