GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

donderdag 31 januari 2008

Moegestreden………….

Moegestreden………….


M’n geest is steeds op zoek
naar de reden van m’n bestaan
’t staat in geen enkele boek
welke weg, ik nog moet gaan

is ’t alleen zijn, dan m’n droevig lot
staat het ergens neer geschreven
past er dan geen deksel op m’n pot
moet ik eenzaam door dit leven

ik praat tegen m’n spiegelbeeld
de gekerfde wonden, nooit geheeld
een traan zoekt z’n weg naar beneden
m’n god, heb ik nog niet genoeg geleden

ik kan hier alleen maar lachen met mezelf
met de put, die ik steeds dieper en dieper delf
‘k wil slapen, verdomme ik ben zo moe
maar m’n geest laat het omzeggens niet toe…….

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage