GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zondag 27 januari 2008

Dat heet dan gelukkig zijn .......?

Dat heet dan gelukkig zijn ?



‘k Betaal aan de ziekenkas
de electriciteit, water en gas
‘k heb ook een mooie siskaart
maar wat is ze nu nog waard ?

‘k betaal voor m’n snelle internet
nog voor ik m’n pc heb aangezet
‘k heb achtendertig kanalen op m’n tv
maar wat doe ik er in godsnaam mee ?

‘k heb vijfhonderd dvd’s in een rek
doch als er niets is op tv, word ik gek
‘k heb een christelijk geïnspireerd werk
maar ‘k ga al jaren niet meer naar de kerk !

‘k heb een appartement voor mij alleen
en een kat, die schurkt tegen m’n been
‘k heb planten, een homecinema van 300 decibel
maar ‘k ben alleen en ‘k voel me niet goed in m’n vel…….

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage