GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zaterdag 17 november 2007

Blijven lezen.......

Blijven lezen......

Ik houd je een spiegel voor de nietsziende ogen
een spiegel die je donk're kanten laat verschijnen
m'n verhalen en gedichten, zonder enig mededogen
m'n bewapening die wrok, haat en nijd verkleinen

ik wil dat je lacht met zoveel kolder
ik wil dat je huilt met zoveel ellende en leed
ik wil dat je alles begraaft op zolder
in een kist, waarvan je de sleutel wegsmeet

Ik weet, het is wat veel gevraagd
't is niet van deze tijd, afgezaagd
maar blijf ze toch maar lezen, die stomme gedichten
't kan soms de pijn verzachten en ..............verlichten.


©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage