GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zondag 21 oktober 2007

Ik beloof.............

Ik beloof jullie de hemel op aarde
en de hel, na jullie pijnlijke dood
de duivel die jullie zelf baarde
m’n geduld is oneindig groot!

Ik beloof jullie al het geluk dat er is
de vrede waar ik zo moet van balen
geluk en vooruitgang, ’t is niet mis
vroeg of laat, kom ik jullie toch halen!

Jullie voeden m’n onverteerbare haat
ik leef en bedien me zonder onderscheid
van die verzengende haat die toeslaat
ik, Satan, grootmeester in schijnheiligheid!

Geniet maar van jullie tijdelijke leven
zet opzij, die kommer en kwel
de grootste pret zullen jullie beleven
in het verschroeiende vuur van m’n hel……..

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage