GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zondag 21 oktober 2007

Hoeveel..............

Hoeveel………..

Hoeveel tranen moet ik nog huilen
om bij jou te mogen schuilen
hoeveel woorden moet ik nog schrijven
om bij jou te mogen blijven……

Hoeveel keren moet de zon nog opgaan
om naast jou te mogen staan
hoeveel keren moet ik mezelf kastijden
opdat je mij zou verlossen uit m’n lijden?

Hoeveel dagen, uren en nachten
moet ik nog op je wachten
hoeveel malen moet ik nog gapen
om eindelijk naast jou te mogen slapen?

Hoeveel kan ik nog verdragen
geen antwoord op m’n vragen
hoeveel sterren heb ik al geteld
oorverdovende stilte, alles is verteld?

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage