GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zondag 21 oktober 2007

Antwoord van de heer Minister

Ministerie van Tewerkstelling, Arbeid en Aanverwante Zaken
Kabinet van de minister,



Betreft : uw sollicitatie voor de vacature van staatsdichter.


Geachte,


Ik heb uw brief in goede orde ontvangen en zoals , afgesproken in ons telefonisch gesprek, uw kandidatuur voorgedragen aan de bevoegde commissie.
Ik heb er, zoals gevraagd , een positieve nota bijgevoegd.
Dit vanwege onze vriendschap en totaal losstaande van het feit, dat u enkele veelzeggende foto’s van mij en mijn secretaresse hebt.
Mag ik er u op wijzen, dat de ritmische bewegingen die u mij zag maken bij het voordragen van uw gedicht, niets anders waren dan het proberen om mijn ritssluiting open te krijgen, omdat ik dringend naar de wc moest gaan?
Dat mijn secretaresse daarbij op haar knieën voor mij zat, is louter toevallig.
Ik was in het geheel niet naakt, toch niet volledig. Ik ben Bill Clinton niet.
En mijn secretaresse Monica Lewinsky ook niet.
Ik zal er alles aan doen, uit respect voor onze vriendschap, om uw tewerkstelling als staatsdichter tot een goed einde te brengen.
O ja, die twee mannen, die u al geruime tijd aan het volgen zijn, hebben niets met deze zaak te maken en behoren tot een ander departement. Uw bordeaux gekleurde scooter met chassisnummer 2006-2104195540/4 is toch nog steeds van u, mag ik hopen?
Het e-mailadres van mijn vrouw is veranderd, doordat zij met haar pc gecrasht is. Momenteel is zij op studiereis naar het buitenland, samen met mijn secretaresse, ik verwacht haar binnen twee jaar terug van haar prospectie- en handelsreis.
Met vriendelijke groeten

F.VdB
Minister van Tewerkstelling

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage