GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

maandag 1 oktober 2012

Ik moet afscheid nemen

 Ik moet afscheid nemen En dat doet pijn Ik moet afscheid nemen Wetende dat je er nooit zal zijn. Ik ben blij dat ik je gekend heb Al weet ik niet of ik je echt kende De dingen die ik mijn gedachten zag Lieten me zien hoe graag ik je mag Liefde overvalt je op de gekste plekken Soms moet je de wereld rond Soms vind je het naast je Tranen stromen over mijn gezicht En ik weet niet waarom ik huil Je hebt me niets beloofd Je hebt me niets gezegd Het enige dat ik weet Is dat ik je missen zal. Ik weet dat jij gelukkig bent En zo warm ik mijn hart Ergens diep vanbinnen Zal er altijd een plekje voor je zijn. ©Isabelle W.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage