GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

maandag 8 november 2010

Ik mis je....nog steeds



Molly

Verdriet slijt niet met de jaren,
Het vermindert niet met de dag
Elke uur, elke minuut wordt je herinnert aan het gemis.
Je zoekt antwoorden die er niet zijn,
Je verdrinkt in je eigen schuldgevoel
Er zijn maar weinig mensen die begrijpen wat ik bedoel.
Ik zag je graag, wilde je nog niet kwijt.
Ik heb enorm veel spijt!
De tranen komen op momenten die ik niet wil,
De pijn bijt zich recht tot in mijn ziel.
Ik hou zo veel van je, het is bijna niet te beschrijven
Het gevoel zit zo diep, dat mijn verdriet aan het oppervlak blijft drijven.
Woorden komen tekort om te zeggen wat ik voel.
Maar ik denk aan je ,
Elke minuut, elk uur, elke dag
Ik hoop dat je ooit terug in mijn armen mag.

Molly ( vervolg)

Graag zien betekent ook loslaten,
Dus ik laat je gaan.
Ik hoop dat je geen pijn meer hebt.
Sorry dat ik er niet was.
Ik hou zo veel van je,
En ik zal je missen , elke dag
En ik hoop ,
Dat met elke minuut
De pijn verminderen mag.
Graag zien betekent herinneren,
Je pootje op mijn arm,
Je snoetje tegen mijn neus.
Lekker dicht bij een in bed,
Ik ga het missen, je geronk in mijn oor
Je gemiauw aan de tafel.
Geen zondagse stukjes kippewit,
Geen geflodder op de zetel.
Ik hou van je Molly,
En ik hoop dat je me kan vergeven,
Het spijt me dat ik er niet was.
Graag zien,
Ik zag je veel te graag
En mijn hart voelt leeg zonder jou!

©IsabelleWillem

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage