GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

woensdag 10 november 2010

Gek op jou

Iedereen zegt dat ik gek ben,
Maar ben ik gek om je graag te zien.
Ik wil voor jou alles zijn dat iemand maar wensen kan.
Ik wil de opkomende maan zijn na een ondergaande zon
Ik wil een heldere hemel zijn na het ochtendgrijs.
Ik wil alles zijn voor jou
Omdat ik van je hou.
Ik wil het water in de woestijn zijn,
Zodat je altijd water bij je hebt
Ik wil bij jou zijn zodat ik een betere vrouw kan zijn.
Ik wil alles zijn voor jou
Omdat ik van je hou.
Iedereen zegt dat ik gek ben,
Maar ben ik zo gek om je graag te zien
Ik zou over water lopen om je te laten weten hoe graag ik je wel zie.
Zie je het dan niet,
Ik ben gek om van jou te houden

©IsabelleWillem

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage