GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

dinsdag 18 mei 2010

Kijk niet om…….

Waar zijn ze gebleven
al die mooie dromen
die oprechte woorden
ze zijn niet uitgekomen

de eindeloze gesprekken
tot de zon ons zou wekken
het geflirt als een klein kind
een nieuw geluid, een nieuwe wind

we wisten het beiden
dat vroeg of laat
onze wegen zouden scheiden
illusies in 't kwadraat

je zult in mijn gedachten zijn
bij ieder glaasje witte wijn
heb ik dan al eens een verkeerd gedacht
denk ik aan dat dansje in die donkere nacht

aan het praten, aan het gelach
aan de zon die scheen, toen die dag
tot slot, hebben mijn woorden je soms geraakt
weet één ding zeker, niemand is volmaakt

Je zei: je hebt een muur om je heen gebouwd
ik antwoordde: ik heb nog nooit zo iemand vertrouwd
je bent en blijft degene op wie ik zou bouwen
voor de zoveelste keer een geschonden vertrouwen


©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage