GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

vrijdag 4 december 2009

Hiep Hiep Hoera !!

Hiep hiep hoera,
Mijn kleine ventje is twee jaar
Het lijkt zo lang geleden,
Dat ik je nog in mij droeg,
Je moest perse komen al was het vier weken te vroeg
Je hartje was niet zo sterk,
Je longen deden overwerk
Maar je vocht met alle kracht,
Om bij ons te zijn vannacht
Je was zo broos en zo klein,
En ik hoopte stil dat je voor altijd bij ons zou zijn
Mijn hart durfde bijna niet te hopen
Maar je vervult mijn stoutste dromen
Je bent mijn kleine grootte deugeniet,
Mijn grootste kapoen,
Kom hier , ik geef je een zoen
Met je twee jaar ben je geen baby meer,
Hiervan heb ik toch een beetje hardzeer
Ik hoop dat je groeit tot een prachtige man,
Iemand waarvan iedereen denkt,
Het is toch prachtig wat die kan.
Ik ben trots op je al ben je nog klein
Weet dat ik er altijd voor jou zal zijn
Je hebt gevochten voor je bestaan,
Blijf vechten om door te gaan
Jij bent één van de mooiste dingen die ik ooit heb gedaan.
Ik hou van je met heel mijn hart
Ik hou van je , mijn kleine liefdespracht.

©Isabelle Willem

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage