GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

vrijdag 4 december 2009

Geef Me Hulp

Geef me hulp want ik kan niet meer
Het leven doet me veel te veel zeer
Ik strompel van dag tot dag,
Hopen dat ik ergens in die dag nog lach
De tranen lopen meer dan ik willen zou
Is het omdat ik nog steeds van hem hou?
Ben het vechten zo verdomd moe
Het maakt toch niet uit wat ik doe,
Veranderen is blijkbaar moeilijker dan ik dacht,
Het is onnodig dat ik wacht
Het strijden is niet meer nodig,
Maar kan ik alles zo maar opgeven,
Verander ik nu niet heel mijn leven
Mag ik dit zomaar doen,
Heb ik geen recht op een groter geluk,
Of maak ik met deze ideeën alles stuk
Ik heb zoveel twijfels,
Wat moet ik doen?
Ik verlang naar de tijd van toen.
Die tijd is al lang vervlogen,
Samen met al mijn hoop en dromen,
Vertel me wat moet ik doen,
Ik verlang zo naar geluk,
Naar rust in mijn hart
Is het verkeerd dat ik naar liefde smacht,
Naar een partner die me als gelijke ziet,
Iemand waar ik op kan steunen,
Iemand zodat ik niet alleen sta met mijn verdriet.

©Isabelle Willem

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage