GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

maandag 24 november 2008

20 000 bezoekers, dat moet je verdienen......

Beste lezers en lezeressen,

Door jullie veelvuldige bezoekjes aan m'n website, zijn we de kaap van 20 000 bezoekers gepasseerd. Waarvoor m'n oprechte dank. Het is niet altijd hoogstaande lectuur, dat hier te lezen staat, maar de bedoeling van alles wat hier gepubliceerd wordt, is een glimlach op jullie gezichten te toveren. Of een grimlach bij het zien van wat de mens toe in staat is. Ik bedank degenen die het aandurfden om een eigen werkje in te sturen, de site blijft open staan voor éénieder die daar behoefte aan heeft. Stukken zonder naam en met racistische uitlatingen kan en mag ik niet publiceren. Mag ik dan ook vragen zulke stukjes niet meer op te sturen ? Gedichten, poëzie en verhalen zijn steeds welkom.........Iedereen kan schrijven, proberen maar, zou ik zo zeggen.
Nogmaals bedank ik jullie en zeker m'n fans van het eerste uur......

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage