GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

dinsdag 4 maart 2008

Vader........


Vader........


Vader, waarom moet ik toch lijden
En ’s mensens hoon aanvaarden
Vader, waarom is het niet te vermijden
Dat ik sterven moet op deze aarde........

Vader, ze weten heus wel wat ze doen
Maar ‘k vergeef het hen uit goed fatsoen
Dat m’n lijden niet voor niets is geweest
Aan het kruis genageld als een beest......

Vader, ‘k ben alleen, in de steek gelaten
Door hen die mij zo dierbaar waren
Maar ik zal de dood ver achter mij laten
‘k Zal opstaan als de enige echte Ware.......

Vader, in uw handen beveel ik m’n geest
M’n lijf doorstoken, ’t is genoeg geweest
Ik sterf voor al hun eeuwige aardse zonden
Uw glorie zal weerklinken uit al hun monden......

Vader, stuur me terug naar deze aarde
Zodat ik hen terug breng op het goede pad
Hen terug leer, de christelijke waarden
Waarvoor ik zoveel te lijden heb ......gehad !

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage