GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

maandag 3 maart 2008

Bakken (s) dicht..........

Ik doe m’n opgedragen werk
toon me uiterlijk heel sterk
maar ’t maakt me zo melancoliek
dit werk is geen toekomstmuziek

duizenden kilo’s ingebracht
steeds maar weer, elke dag
waar haal ik nog de kracht
verder te doen met een lach

ik geraak geen stap vooruit
blijf ter plaatse zitten met m’n bakken
de kilo’s komen m’n oren uit
m’n verstandelijk niveau is aan ’t zakken

als ik in m’n bedje kruip
zie ik steeds die rode bakken
de kilo’s waarin ik verzuip
proberen mij altijd te pakken........

dit kan toch m’n leven niet wezen
deze straf heb ik toch niet verdiend
m’n verstand zegt bij den dezen
dat al die tijd tot niets heeft gediend.

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage