GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zondag 21 oktober 2007

Genotsgrenzen verleggen........

Ik ben het beu
Ik ben het zat
“k heb geen bezwaar
tegen commentaar
maar op alles wat ik
zeg of ook maar doe
dat maakt mij zo moe!

Akkefietjes
klikkertjes
driftkikkertjes
opgeblazen pad
smalle pannenlat
onnozele lellebel
aangebrande fricandel
‘k mag het allemaal denken
‘k wilde haar niet krenken……!

Dus liet ik een diepe zucht
hapte naar verse lucht
ben schoorvoetend met
haar naar bed gegaan
ik zei, tijdens het wippen
op geile toon, spontaan:

akkefietjes, klikkertjes
driftkikkertjes
opgeblazen pad
smalle pannenlat
onnozele lellebel
aangebrande fricandel
‘k mag het nu allemaal zeggen
‘k noem het
onze genotsgrenzen verleggen!

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage