GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zondag 21 oktober 2007

Annonceke in de gazet.......

Annonceke in de gazet gezet
“lolbroek zoekt een grapjurk”
in koeien van letters in ’t vet
’t antwoord kwam van een Turk……

Ikke benne Ali Mousti Turk
Ikke dikke lul in broek
Ikke dragen lange soepjurk
Ikke benne wat gij zoek……

‘k Zoek geen problemen, verre van
maar ‘k val niet bepaald op venten
laat staan op een Turkse jurkenman
die direct verwijst naar z’n accenten!

Dus ik opnieuw geprobeerd
jong gedaan, is oud geleerd
“ouwe heer wil samen nog wat genieten”
’t antwoord kwam van een koppel Sijieten…..

Wij, familie van Fatima al Sijiet
hebbe dochter met maar ene tiet
wij geraken voor haar aan gene vent
daarom wij denke dat gij de ware bent………..

‘k Heb niets tegen vrouwen met één tiet
er zijn ergere dingen in dit woelige leven
maar ‘k ben er één die van borsten geniet
omdat m’n moeder ze mij niet wou geven!

Annonce geplaatst, laatste wel te verstaan
‘k Kreeg telefoon, wie zou dat toch zijn
’t Is hier met Ali Mousti den Marokkaan
ikke hebbe hier naast mij, dochterke staan……

‘k Heb van razernij de hoorn weggesmeten
m’n colère was groot, je mag het gerust weten
ik wil geen Fatima’s, of hoe ze ook moge heten
ik wil een Vlaamse, of mag ik het vergeten……?

GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage