GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zondag 21 oktober 2007

Mn zkt vrw

Mn zkt vrw…..


Ik heb een scheve mond
een vette, uitgezakte kont
m’n buikje hangt over m’n broek
als ik moet plassen, ben ik op zoek

M’n haren zijn te tellen op één hand
met m’n luizen heb ik een goede band
ze wonen gratis in m’n schaamtooi
ach, liefde is soms wonderlijk mooi

Ik zie geen steek bij ’t naaien
‘k doe dat zuiver op ’t gevoel
m’n plastiekpop naar de haaien
als je begrijpt wat ik bedoel…..

Maar al bij al ben ik gelukkig
soms een beetje te nukkig
die plastiekpop past wonderwel
bij m’n hitsig liefdesspel……

‘k Ga haar een mooi afscheid geven
in de recyclage-oven, weliswaar
een allerlaatste maal een vurig leven
netjes en proper opgeruimd, nietwaar ?

Ga in vrede, m’n trouwe bedgenote
we hebben van elkaar echt-genoten
al was je maar van rubber en veel plastiek
je pruttelde nooit tegen bij onze gymnastiek…..

Ik lach me nu nog steeds een kriek
toen je wegvloog als een elastiek
zodat je plotseling in de luster hing
omdat het stom ventieltje afging….

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage