GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

woensdag 30 december 2009

Hemels gevoel

Geen goede voornemens
voor ’t nieuwe jaar
komt toch niets van in huis
geen toeters en bellen
‘k blijf lekker bij mij thuis

geen gezeur aan m’n hoofd
deur op driedubbel slot
‘k heb mezelf rust beloofd
iedereen kan op de pot

‘k schrijf ’t langste gedicht
op een rolleke wc-papier
met woorden rijmend op shit
geschreven op mijn manier

‘k heb m’n verlangens opgeborgen
diep in m’n hart, voor betere tijden
vandaag niet, misschien overmorgen
als m’n zorgen mij niet meer doen lijden

maar Anne wil ik bedanken
een lichtpunt in m’n bestaan
toen ik hier zat te janken
is zij voor mij ……..opgestaan
de deur voor mij opengedaan
ze weet wel wat ik bedoel
bedankt voor dat hemels gevoel…

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage