GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

woensdag 23 december 2009

Vriendschap


Het wrange gevoel is stilaan weg geëbd
Elke dag besef ik meer en meer,
Het verliefd zijn doet geen pijn meer
Een kans heb ik toch nooit gehad
Maar een vriendelijk woord,
Je lieve lach
Was alles wat ik op dat moment nodig had.
Ik ben dingen te weten gekomen
Het overtreft al mijn dromen.
Ik weet dat je haar nog graag ziet
Dat zij al jouw dromen beheerst
Zoals jij in mijn dromen zat
Ik voel het in diep vanbinnen
Zo moet het zijn.
Dus ik hoop voor jou
Met heel mijn hart
Volg je ware liefde
Laat ze nooit meer gaan.
Vecht voor wat je hebben wil.
Laat zien hoezeer je het wil.
Dan hoop ik dat je echt gelukkig wordt
En dat al je dromen mogen uitkomen.
Ik zal je altijd ergens graag zien
Het is idioot misschien
Ik hoop dat je heel af en toe
Me een lach schenkt, of even met me praat.
Wetend dat we vrienden zullen zijn.

©Isabelle Willem

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage