GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

dinsdag 24 november 2009

Voetstappen in het zand


Voetstappen in het zand,
Wijzen me de weg,
Naar waar gaan ze?
Komen ze tot bij jou
Of gaan ze naar de overkant?
Mijn hart is vervuld met mooie dromen,
Dromen om niet te hoeven geloven
Dat je er niet bent voor mij.
Voetstappen in de gang,
Mijn oren luisteren naar het geluid.
Komt het tot bij mij,
Of gaan ze naar de overkant.
Mijn hart is gevuld met hoop,
Tot ik niets meer hoor.
Je bent verdergegaan.
Me geen blik gegeven.
Voetstappen in de stad.
Wensend dat ik je tegenkomen mag.
Hopen op een stil rendez-vous
ik weet meer van je dan je denkt.
Misschien komt er een dag dat je luistert
En beseft het is haar wens.
Laat je hem dan ook uitkomen?
Of ren je heel hard weg?
Ik hoop dat je blijft
Als ik het vraag.

©Isabelle Willem

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage