GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

donderdag 20 augustus 2009

Dood of leven




Ik ben nog niet dood
Al zou je wensen van wel
Je zult op me moeten wachten
Aan de poorten van de hel.

Ik ben nog niet dood
Ik heb nog een leven of tien
Je zult me niet vinden
Ik heb nog veel te veel te zien.

Ik ben nog niet dood,
Dus verdwijn demonen van over de rivier
Neem mee al het geroep en getier

Ik ben nog niet dood
Ik leef met mijn hart
Maar vooral met mijn gevoel
Het is de ziel dat ik bedoel

Ik ben nog niet dood
Er is geen contract opgesteld
Dus neem je bijl
En loop terug tot aan de hel

Ik ben nog niet dood
Moet mijn hele leven nog te gaan
Maar hier eindigt het voor jou
Het is over en out
GEDAAN.

©Isabelle Willem

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage