GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

vrijdag 31 juli 2009

Mag gezegd worden!

Bedankt Joke, voor de prettige dag die je me geschonken hebt. Ik moet eerlijk toegeven dat ik van je gezelschap geniet. Je bent een uitgelezen gezelschap en een luisterend oor voor m'n wellicht saaie monologen. Maar je kunt lachen en dat is al veel waard de dag van vandaag. Je hebt een plaatsje veroverd in m'n meestal gesloten hart. Uwen Mercedes uiteraard ook, gezien ik mij als een koning voelde in z'n koninklijke koets. Maar dit buiten beschouwing gelaten, 't gaat hem niet over het uiterlijke, maar over het innerlijke. Joke, je bent een schat en moge het zo blijven hé?

Noël

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage