GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

woensdag 29 juli 2009

GEDICHTEN van ISABELLE W.


Vragen ?

Ik vraag je om me lief te hebben.
Ik vraag je om me vast te houden, voor eeuwig
Laat me niet vallen ,ik kan maar zoveel aan
Ik sta vlak voor je maar je ziet me niet
Ik probeer te ontkennen wat ik voel vanbinnen
Ik probeer het los te laten maar het zit te diep
Ik vraag je om van me te houden
Zoals ik van jou hou
Ik vraag me af wat er in je omgaat
Angst is in mijn hart gekropen.
Ik sta vlak voor je maar je ziet me niet
Hoe is het zover kunnen komen.
Ik sta alleen met mijn verdriet

Bang....

Hoewel ik vol zit met woorden,
Krijg ik geen letter op papier
Ik denk constant hoe het met je gaat
Of je ook naar de maan kijkt voor je slaapt
Zelfs met alle sterren om me heen,
Voel ik me heel alleen
En ik wacht tot het beter wordt
Tot de pijn minder intens is.
Ik tel de dagen, uren, minuten
Het lijkt wel eeuwig te duren
Ik ben bang voor wat nog komen moet
Ik ben bang voor die eerste blik
Ik hoef geen medelijden of sympathie
Ik wil enkel een nacht of drie
Waar ik kan laten zien hoe ik me voel
Waar ik kan vertellen wat ik bedoel
Ik zal het weten als ik je zie
Of mijn dromen waarheid zijn
Ook al zou het niet zo zijn
Misschien wordt het dan minder intens, die pijn.

©Isabelle W.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage