GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

dinsdag 21 april 2009

Hands Up


Als ik je ooit moest vervloeken
weet dan dat ik het niet zo meen
'k wil je koesteren als een edelsteen
'k moet soms naar m'n woorden zoeken

'k ben niet meer gewoon om nog verliefd te zijn
'k ben een beetje m'n vertrouwen kwijt
voor m'n misstappen heb ik een aflossingstermijn
waarin ik zit gevangen tot m'n grote spijt

maar als je me de handen wil reiken
me helpen recht te staan in die modderpoel
zodat ik niet verder kan bezwijken
onder het uitzichtloze van te leven zonder doel

ik doe m'n handen open, er zit niets in
maar als ik m'n ogen sluit en dagdroom
over jou, die ik zo ontzettend bemin
gevulde handen met een gedachtenstroom

ik doe m'n handen open, ik zie niets
ik sluit m'n ogen, ik zie nu wel iets
ik zie een Cupido die door mij verplicht
z'n pijlen op je misbruikte hartje richt ...

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage