GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

dinsdag 21 april 2009

Hiep Hiep Hoedat ?

Hiep Hiep Hiep Hoedat ?
door GoNo



Vandaag ben ik jarig
hiep hiep hiep hoera
de enige die me geluk toewenst
is m'n kat in haar kattentaal
maar 't kan evengoed zijn
dat ze wacht op haar kattenmaal

vandaag ben ik vierenvijftig
wat koop ik er mee
de jaren die verstrijken
als korrels zand
door m'n hand glijden
kunnen mij niet meer verblijden

vandaag zou ik moeten feesten
maar 'k heb geen zin noch moed
op m'n eentje heb ik er niet zoveel aan
een dansje rond de tafel zal wel volstaan
ik brand een theelichtje ter ere van die vierenvijftig
zo, da's weer voorbij, da's rap gegaan !

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage