GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

donderdag 19 maart 2009

Professor H. Omo Erectus


't Venijn zit hem in z'n staartje
meesmuilde hij in z'n baardje
toen Eva in die zure appel beet
heeft Adam eventjes gezweet

hoedat, vroeg ik op de man af
was die gozer dan zo'n maf
God had toch duidelijk gezegd
mijn appelen zijn geen snoep
wie er van eet, krijgt een stamp
onder z'n achterlijke poep

hij keek me doordringend aan
zag m'n lachebekkie staan
zou hij verder met z'n betoog gaan
of met muilperen rond m'n oren slaan

luister, beste vriend, luister goed
door Eva haar eetlust en overmoed
zijn wij mannen de pineut, de sigaar
da's verdorie toch wel zonneklaar

professor, vertel me één ding gauw
ben je misschien anti-vrouw
ja, GoNo, ik ben een beetje homofiel
toen God Eva schiep, was hij seniel....
de Griekse mannen hielden van elkaar
waarom ben ik niet vroeger geboren, nietwaar

het antwoord bleef ik hem schuldig
de professor wachtte ongeduldig
toen flapte ik er, zonder nadenken, uit
zoek dan een Grieks bruin gat voor uw fluit....
een Griekse tragedie was hier in de maak
ik proefde al condomen met aardbeiensmaak

laatst zag ik hem in het park
'k vroeg hem naar Noach's ark
hij deed z'n lange regenjas open
en toen ben ik gaan........lopen !

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage