GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

donderdag 19 maart 2009

MEA CULPA


Hallo Noël,

De prijzen hiervan zijn:

Bijbestellen vanaf 1 stuk: 30.6 euro per stuk
Bijbestellen vanaf 20 stuks: 24.6 euro per stuk

Als het in zwart-wit blijft, zijn de prijzen:

Bijbestellen vanaf 1 stuk: 24.5 euro per stuk
Bijbestellen vanaf 20 stuks: 19.8 euro per stuk.


Wat stel je voor? Alles ligt in elk geval boven 15 euro...

Als ik een groter formaat neem (dus minder bladzijden), is het niet goedkoper, want het grotere formaat zelf heeft ook een meerprijs.

Groeten,

Jan Willems

Beste Bestellers,

Het zou kunnen dat de prijs van het boek hoger ligt dan de vooropgestelde 15 €.
Dit is een gevolg van de gestegen drukkosten, geheel buiten mijn wil om.
Ik kon dit onmogelijk voorzien. Van zodra ik de reeële prijs weet van het boek, laat ik de exacte prijs weten via e-mail en site. Mag ik u beleefd vragen om het verschil van kostprijs dan bij te storten ?

Met dank voor uw bereidwilligheid en nogmaals m'n excuses

GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage