GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zaterdag 14 maart 2009

Kyra is Haar Naam




Ze staat te wiegelen
op haar beentjes
kijkt ondeugend rond
brabbelingetjes
komen uit haar mond

zij alleen verstaat
de taal die ze spreekt
een oertaal, opgevist heel diep
toen God de eerste mens schiep

ze kijkt me aan
ik zeg: “ Bompa “
zie me hier staan
met m'n blablabla

haar wereld is oneindig groot
zij beslist wie er in mag komen
ze deelt met de katten haar brood
van wie of wat zou ze dromen

bompa, bompa,
ze zei boemba
'k blijf het maar herhalen
nu zwijgt ze, om van te balen

'k zie in haar oogjes
twinkellichtjes verschijnen
die kleine lieve meid
'k wil haar nooit meer kwijt

voor ik naar huis toe ga
hoor ik achter m'n rug boemba
'k trek de deur zachtjes dicht
'k zweef en voel me vederlicht...

©GoNo

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Heel schoon,
heb het toch gelezen en ga het afprinten voor in haar album.

groetjes je dochterke wendy (alias mama Kura)

14 maart 2009 om 20:32  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage