GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

dinsdag 10 maart 2009

Bescheiden als Hij was.....

Stoort het dat ik even bij je binnenval
dat ik zomaar inbreek in je intimiteit
je overspoel met m'n gezever en gebral
maar 'k moet het toch aan iemand kwijt

van m'n gedichten zal je niets opsteken
nog minder er iets van of uit leren
ze zullen zeker geen grote potten breken
want ze zijn nogal lichtjes te verteren

gezien ik de eeuwige roem nastreef
nog voor ik dood zal moeten gaan
lijkt het me evident zolang ik nog leef
een klein gedichtenbundeltje uitgeef

zodat men binnen honderd jaar zeggen kan:
“ Verdomme, wat een dichter was die man.”

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage