GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zondag 4 januari 2009

Feesten......


Friet met mayonaise
stoverij in de pot
biefstuk béarnaise
feest in m'n kot

gans m'n keuken stinkt
en ik wil dat ze blinkt......

tomaat garnaal
op een bedje van salade
op de warme grill
een dikke karbonade

gans m'n keuken stinkt
en ik wil dat ze blinkt.....

verse soep uit een blik
afgewerkt met room
mama, ik denk dat ik stik
of is het maar een droom

gans m'n keuken stinkt
en ik wil dat ze blinkt.....

iedereen is weggegaan
allemaal buikje vol
de afwas is blijven staan
'k heb geweldig veel lol

gans m'n appartement stinkt
en ik wil dat het blinkt.....

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage