GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

vrijdag 19 december 2008

We Zijn Allemaal Schepselen Gods......

't Is al ver gekomen, als men e-mails begint te sturen omdat ik zogezegd reclame maak voor de christenen.
M'n weblog is zo gegroeid, ik moet bekennen dat er overwegend christelijk geïnspireerde verhalen en gedichten op staan. Maar m'n site staat open voor iedereen, ongeacht de religie of politieke strekking. Het is niet omdat ik publiceer over de bijbel, of over Jezus dat ikzelf katholiek ben. Ik heb m'n eigen godsdienst, gebaseerd op zowel de Koran, de Bijbel als het Boeddhisme. Dit aangevuld met de wijsheid en de ervaringen die ik opgedaan heb. De lezers zullen wel gemerkt hebben, dat veel waarover ik schrijf met de nodige ironie en sarcasme geschreven wordt. Het is mij niet te doen om iemand te kwetsen. Als men denkt mij het zwijgen op te leggen of mij te dicteren wat ik moet schrijven, zit men er glad naast. Ik heb nog nooit in geen enkel gedicht of verhaal iemand gekwetst. Als ik moet schrijven over moslims, stuur me dan verhalen op. Ik garandeer dat ze gepubliceerd zullen worden. Maar m'n mailbox volgooien met onzin, omdat ik geen reclame maak voor en over moslims, is een beetje te veel van 't goeie.
Ik heb alle dagen meer dan 160 lezers, allicht zitten er daar moslims tussen, zoals er waarschijnlijk ook ateisten, protestanten en andere gelovigen bij zullen zitten. Als ik niet meer kan schrijven zonder één of andere strekking voor het hoofd te stoten, dan doek ik m'n site gewoon op. En begin ik een nieuwe, die alleen maar toegankelijk zal zijn voor dichters en verhalenschrijvers. Maar gezien ik GoNo ben, ben ik niet van plan te plooien. Aan m'n moslimbroeders, in plaats van mailtjes te sturen, maak gebruik van de kans om op m'n site te publiceren. Het kan misschien grappig zijn, maar die voortdurende aanvallen hoeven echt niet. Moge Allah jullie pad verlichten zoals Jezus het mijne verlicht........
En omdat ik toch zo goed ben in het verdienen van mijnen hemel, wens ik jullie een Gezond 2009.

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage